Entertainment

Teşkilat 38 Bölüm (Season 2) Online Watch Or, Download

Then again, while the group puts together Serdar’s arrangement, Mete President brings a surprising individual right into it. It is the ideal opportunity for a fresh start for the contrite. While Halit feels that he has cornered Yıldırım, Yıldırım imagines that with his turn, he has flipped around all plans. Notwithstanding, Mete likewise has something special for Yıldırım.

Lightning strikes your head. Of course. Still, I don’t think he will teach me anything about Venus. Deliver it to me Has it passed? So basically we stopped the attack. Gravedigger, what are we going to do now? Did they take anything? Imagine for a second they were transposed into the karmic driven world of Earl. We will take a look at it. We will take a look at it. Everything is shattered, regardless of whether they took it first. It takes a long time to determine, Teskilat Episode 38. 

Teşkilat 38. Bölüm

Teskilat Episode 38 اردو سب ٹائٹلز میں، کیا آپ پاگل ہیں؟ تم اس عورت کو مار ڈالو گے وہ مردہ نہیں ہے میں اس کے مرنے کی صورت میں اس سے کم پرواہ نہیں کر سکتا، مجھے سب سے زیادہ پرواہ ہمارے فوجیوں کی ہے جو شہید ہو جائیں گے اگر وہ سخت پلیٹ پہنچا دی گئی تو تم کیا کر رہے ہو؟ آپ کے ساتھ کیا ہو رہا ہے؟ تم مضحکہ خیز تھے وہاں ہجوم ہیں مجھے احساس ہے کہ ٹھیک ہے چپ ہو جاؤ مائی گاڈ مائی لارڈ! آپ کے ساتھ کیا ہو رہا ہے؟ میں اس موقع پر اپنے کام کی دیکھ بھال کر رہا ہوں کہ آپ میرا بازو چھوڑ دیں آخر میں ٹھیک ہے میں نے سوچا کہ آپ کبھی نہیں آسکتے ہیں۔

Top Stories

Teskilat قسط 38 میں ہمیں یقین تھا کہ دوسرے باہر آئیں گے ٹھیک ہے اس داخلی راستے کو کھولو دیکھو چابی جگہ پر ہے، چلو ہم ابھی کیسے نکلتے ہیں ارے! ہیلو، مجھے اپنے ساتھ لے چلو مجھے بھی حل کرو ارے مرات! میں ایک ڈیجیٹل ماسٹر کے ساتھی کو لایا۔ یہ کون ہے؟ یہاں کہاں ہے؟ بارباروسلر قسط 2، یہ وہ جگہ ہے جہاں آپ اپنی زندگی کو اس مقام سے آگے بڑھائیں گے بیٹا۔ ابا، میں نے قیاس کیا تھا کہ آپ اس کاروبار کے پیچھے ہیں Gürcan میرے پاس آپ کو سنبھالنے کا موقع نہیں ہے ابھی آپ بیٹھ جائیں اس کے علاوہ میں اس سوچ کا مالک نہیں ہوں، ظاہر ہے، آپ نہیں ہیں اگر یہ آپ پر منحصر ہوتا تو آپ کرتے۔ کیا میں جیل میں سڑنے کو ترجیح دیتا ہوں؟

Teskilat Episode 38 میں میں نے کہا Gürcan اس وقت نہیں ہے حالات کیا ہیں؟ ہلکی کو گولی مار دی گئی راستباز مردوں سے متصادم رہتا ہے میرے صدر گورکن ہم دو اہم کاموں میں ہیں چلو پلنک ڈاون کیا؟ تو کیا یہ واقعات اس مقام پر ہیں؟ کیا یہ سچ ہے کہ وہ زندہ ہیں؟ بے شک چپ رہو اور مہربانی سے نیچے جھکاؤ چلو کیا حال ہے؟ وہ جان بوجھ کر سیرن کی گاڑی سے ٹکرا گیا۔ Teskilat سیزن 2 قسط 38 اردو سب ٹائٹلز میں، لیکن وہ قابل قبول حالت میں ہے بس گاڑی سے بچ گیا بیدار ہونے والا ہے ہمیں بیدار ہونے کے بارے میں سخت دائرہ حاصل کرنے کی ضرورت ہے! ہمیں پیدل چلنے کے لیے سردار کے پاس جانا ہے! خدا کی لعنت!

Teskilat Episode 38 انگریزی سب ٹائٹلز مکمل HD کے ساتھ

Teskilat Episode 38 میں ہیلو میں ایک حادثے کی اطلاع دوں گا ہم میں سے کسی کو اس حادثے پر قابو پانا چاہیے بلاشبہ ٹھیک ہے صدر Gürcan نے آپ کے لیے کام کیا ہے براہ کرم ایک طرف کھڑے ہوں زیادہ قریب نہ ہوں میں نے ایمرجنسی گاڑی کو بلایا ٹھیک ہے یار میں سمجھتا ہوں کہ کیا انہوں نے پاسکل کو ختم کیا؟ ابھی نہیں، صدر، ہم پر بحران کی حمایت سے حملہ کیا گیا ہے! ہمیں چاہیے! مرات! مرت مجھے بھی لے لو! مجھ سے بھی نمٹ لو! مرات! عام طور پر آپ کتے کی طرح کام کرتے ہیں جب آپ اپنے کام کے بارے میں اس طرح سوچتے ہیں کہ آپ مرات سے پوچھتے ہیں کہ اسے اس طرح سے پاس کریں ہماری بدقسمتی ہے۔

Teskilat ایپیسوڈ 38 میں نفسیاتی عسکریت پسند بھاگ رہے ہیں، مدد کی ضرورت ہے! میں تمہیں کافی مار دوں گا! مرات! ہمیں چاہیے! کیا یہ کہنا محفوظ ہے کہ وہ مر گیا ہے؟ یہ جگہ صاف کر دی گئی ہے آئیے ہیلپ گروپ کے آنے سے پہلے باہر نکلیں! یہاں آؤ خدا کی لعنت مرت مر گئی ہے۔ انجمن فی الحال ہمیں زندہ نہیں رکھے گی کیا یہ ہماری کمی ہے؟ اس صورت میں جب وہ واپس نہیں آیا تھا جب سے میں نے اس شخص کو حاصل کرنے کا ارادہ کیا تھا۔ اردو سب ٹائٹلز میں Teskilat سیزن 2 ایپیسوڈ 38، ہم اب تک اس مقام پر لمبے ہو چکے ہیں۔ یہ ضروری کیوں ھے؟ ہم مرات حاصل کرنے سے قاصر تھے کوئی بھی معافی پر دھیان نہیں دیتا انہوں نے ہمارے سر ایان کو اٹھایا۔

Teskilat Episode 38 Download

We have chosen him as a gentleman. But still, I would like to remind you. The late Ertugrul Ghazi did not rule like a tribal chief. Ertugrul Ghazi ruled like a sultan. He did not say that he did not have a soldier. He did not say that I would work with a handful of ex-soldiers, I am the noblest tribe of Oghuz, I will rule over the Kayı tribe. And that’s how it worked. Kayı Beyler Kayı Sanjak cannot be taken down from the place where Ertugrul Ghazi picked him up.

See Also:

Teşkilat 38. Bölüm (Season 2) Urdu Subtitles Watch Or, Download

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *