Entertainment

Kurulus Osman Season 3 Episode 96 Makki Tv Watch in Pakistan

Kurulus Osman Season 3 Episode 96 Makki Tv Watch in Pakistan – قرولس عثمان قسط نمبر 96 اردو دی بلیک ڈیتھ اینڈ دی مارمارا زلزلہ باسفورس دی بلیک ڈیتھ چھ ماہ سے بھی کم عرصے میں قسطنطنیہ پہنچ گئی۔ اس وبا نے ایجیئن بیسن میں ایک ہی نسل میں دو الگ الگ لہریں ماریں، پہلی 1348 میں اور پھر 1361 میں۔

زمینی تجارتی راستے نے یوریشیا کو عبور کیا، گولڈن ہارڈ کو تباہ کیا، پھر جزیرہ نما کریمین کی بحیرہ اسود کی بندرگاہ سے ایجیئن اور بحیرہ روم اور قفقاز کے اس پار منگول تبریز تک پھیل گیا۔ تبریز سے 1348 میں موصل اور بغداد میں وبا پھیلی۔#

“الپس! یا تو ہم İnegöl لیں گے یا ہم شہید ہوں گے!‘‘

وہ اپنی کوئلہ سیاہ آنکھوں سے گیس اور آزادی کی آگ بھڑکاتا۔ اس کا نام عثمان تھا جو ارطغرل غازی کا بیٹا تھا۔ یہ “محبت” تھی جس نے اسے اندھیروں میں رہنمائی کی۔ اس نے ایک ایسی قوم کا خواب دیکھا جو ساتوں آسمانوں، ساتوں زمینوں، پہاڑوں اور سمندروں کو “محبت” سے عبور کرے گی۔ اس نے اپنی طاقت اپنی تلوار سے نہیں بلکہ “محبت” سے لی۔

Top Stories

ظلم کے ساتھ انصاف؛ اس نے اپنا نام اس عظیم ترین سلطنت کو دیا جسے تاریخ نے کبھی نہیں دیکھا، جس نے آزادی کے ساتھ، “محبت کے ساتھ” غلامی کا مقابلہ کیا۔ کرپٹ آرڈر کے خلاف بغاوت جس نے 72 قوموں کو توڑ دیا، مظلوموں کی خاموش فریاد کی امید تنظیم کا نام بن گئی۔

فاؤنڈیشن عثمان… 400 خیموں والے کیمپ سے ایک عالمی سلطنت تک مارچ کی کہانی جس کی بنیاد “الہی محبت” سے رکھی گئی تھی۔

پروڈکشن: بوزداگ فلم

پروڈیوسر: مہمت بوزداگ

جنرل ڈائریکٹر: Metin Gunay

ڈائریکٹر: احمد یلماز – فیتی بیرام

اسکرین پلے: مہمت بوزدگ، عیسیٰ یلدز، مہمت الکر التینا، اسلی زینپ پیکر بوزدگ، میرٹ اوزیل، فتمنور گلدلی، علی اوزان سالکم، عبدالقادر الٹر

قرولس عثمان 96 کاسٹ:

Burak Özçivit (عثمان) Yıldız Çağrı Atiksoy (Malhun)، Serhat Kılıç (Kosses)، Erkan Avcı (Nikola)، Seda Yıldız (Edebalı)، Özge Törer (Bala)، Emre Basalak (Gündüz)، WinsıdırCyüz) (ترگت)، Yiğit Uçan (Boran)، Ahmet Yenilmez (لوہار)، Emin Gürsoy (Kumral Abdal)، Buse Arslan (Aygül)، Açelya Özcan (Ayşe)، Fatih Ayhan (Baysungur)، Ömer Ağan (Saltuk)، Ahmet Kaynak (Saltuk) بہادر)، اوزھان کاربی (نیسٹر)، میلس گورہان (کورنیلیا)، کین بارتو اسلان (اکٹیمور)، برک الپ ینیلمیز (کوتان)، ریسپ چاودار (اینڈریاس)، سردار اوزر (بارکن بی)، زہرا یلماز (سیلوی ہاتون)، گوزیل رووشانوفا (الکا ہاتون)، سبیل ایتان (زہرہ ہاتون)

قرولس عثمان 96

‘دی اسٹیبلشمنٹ عثمان’ کی 96 ویں قسط، جس کے بعد جوش و خروش کے ساتھ کیا گیا، عثمان بے کی جانب سے تاریکی کے سفیر ماسٹر ایریس کو اپنے کھیل کے ساتھ پکڑنے اور پھانسی دینے کے لیے نشان زد کیا گیا۔

‘دی اسٹیبلشمنٹ عثمان’ کے 96 ویں ایپی سوڈ میں، ماسٹر ایریس اپنے جاسوس بارکن کو Kayı Obası میں استعمال کرکے حالات کو اپنے حق میں کرنا چاہتے ہیں۔

سیلوی ہاتون اور قبیلے کی خواتین کو کمانڈر رومانوس نے اس وقت اغوا کر لیا جب وہ بارکین کے ساتھ کھیلے گئے کھیل کے ساتھ ہائی لینڈ جا رہے تھے۔

رومانوس نے عثمان بے سے نیکولا اور بلیک کی فتح کے دوران پکڑے گئے سپاہیوں کے لیے سیلوی اور قبیلے کی عورتوں کے بدلے میں پوچھا۔

Barkın Bey پر شک کرتے ہوئے، عثمان بے سوچتا ہے کہ Selvi Hatun کا اغوا ایک کھیل ہے اور وہ اپنا کھیل ترتیب دیتا ہے۔

عثمان بے نے اپنے بھتیجے اکتیمور کو بلیک ٹیکفور کے کمانڈروں میں سے ایک کے طور پر اینگل کیسل میں گھسنے پر مجبور کیا۔

اکتیمور سے یہ سیکھنے کے بعد عثمان بی نے ایک جال بچھا دیا کہ ماسٹر اور کمانڈر رومانوس بارودی سرنگ کو پکڑ لیں گے اور پھر اسے دھماکہ کر دیں گے۔

اب ماسک کے گرنے کا وقت آگیا ہے۔ اندھیرے کا سفیر، جو ایک کے بعد ایک کھیلوں کے اختتام پر آتا ہے، عثمان بے کے ہاتھ لگ جاتا ہے۔

آقا اور اس کے آدمی کان میں کاروں پر ہاتھ میں گاڑی لے کر حملہ کرتے ہیں جیسے وہ کسی چیز سے بے خبر ہوں۔

جب وہ حملہ کرتے ہیں تو انہیں معلوم ہوتا ہے کہ یہ لوگ الپس گینسبی، توراہان اور شمل ہیں جنہیں عثمان بے نے آباد کیا تھا۔

قرولس عثمان سیزن 3 قسط 96

شمل، تورہان، اور گینسبی ماسٹر کے آدمیوں کو کاٹنا شروع کر دیتے ہیں۔

ماسٹر، جو جال میں پھنس گیا جب اسے لگتا تھا کہ وہ جال بچھا رہا ہے، صدمے سے ٹکرا گیا۔ جیسے جیسے مرد ایک ایک کر کے مرتے ہیں، عثمان بے اس کے سامنے حاضر ہوتا ہے۔

وہ عثمان بے اور استا سے ٹکرانے لگتے ہیں۔ عثمان بے نے اپنی تلوار سے ماسٹر کو مارا اور اسے گرادیا۔ عثمان بے نے ماسٹر کی گردن پر قدم رکھا اور اپنا ماسک اتار دیا۔

عثمان بے نے تھوڑی دیر تک حیرانی کے بعد کہا:

“تم… تم بھیس میں شیطان ہو۔ تم میرے اوبامہ کے پاس آئے۔ تم نے میری میز پر میرا لقمہ کھایا۔”

“تم نے ہمیں قرآن سے دھوکہ دینے کی کوشش کی، تم نے بہت سے غدار کیے”

“تو تم اس ساری برائی کے بعد آئے ہو؟ تم نے سوغت کو ہم پر گرانے کی کوشش کی۔ تم نے ماری، عمر بے کو مارا؟”

“تو تم نے شیخ ادیبالی کی زندگی بھی آزمائی؟”

عثمان بے کے پے در پے تھپڑوں کے بعد ماسٹر بولا: “وہ ظالم ہے… میں نے اسے مارا اور زندہ رکھا، اگر وہ اب سانس لے رہا ہے تو یہ میری بدولت ہے۔ لیکن مانو کہ عثمان نے کیسے کھیلا، میں بہت اچھا کھیلا۔ اس کی آنکھوں میں گہری

اس نے جواب دیا، “ہم ہمیشہ رہیں گے اور ہم تمہیں تباہ کر دیں گے، عثمان، ہم تمہیں تباہ کر دیں گے۔”

آقا کا انجام قریب ہے۔ عثمان بے نے اپنی تلوار آسمان کی طرف اٹھائی…

“تم صرف اپنے آپ کو تباہ کر سکتے ہو۔ میں اس وقت تک بہت سے ظالموں کی جان لے چکا ہوں۔ اب ایک نظر دیکھو، یہ آخری آنکھیں ہوں گی جو تم دیکھو گے” عثمان بی کہتے ہیں۔

اور عثمان بے نے اپنی چال سے تاریکی کے سفیر ماسٹر آریئس کو پکڑ کر قتل کر دیا۔

مہمت بوزداگ کے ذریعہ تیار کردہ؛ ‘اسٹیبلشمنٹ عثمان’ کی 96 ویں قسط، جس کی ہدایت کاری احمد یلماز نے کی تھی اور جس میں برک اوزیویت نے عثمان بے کا کردار ادا کیا تھا، نے سامعین کی خاصی توجہ حاصل کی۔

اور ماسک کے نیچے چہرہ نمودار ہوا…

قرولس عثمان قسط نمبر 96 اردو

ایک طویل اور مشکل عمل کے بعد آخر کار عثمان کی اوباسی کے پاس آ گئے۔ اس کا پہلا مقصد اپنے قدیم دشمنوں گیہاتو اور وزیر علیم شاہ پر قبضہ کرنا تھا۔ عثمان بے اپنے ہدف کے مطابق کون سی حکمت عملی اپنائیں گے؟ کونر پر شک کرتے ہوئے وزیر علیم شاہ عثمان نے خلیج کونر الپ کے ساتھ اپنے تعلق کا انکشاف کیا۔ کونور، سب سے بڑا خطرہ کیا ہے؟

اردو سب ٹائٹلز ڈاؤن لوڈ کریں؟

صارفین کو انگریزی ٹی وی پر کرولس عثمان کی ایک نئی قسط بھی مل رہی ہے جسے پی ٹی وی انٹرٹینمنٹ بھی کہا جاتا ہے۔ یہ ٹیلی ویژن پاکستانی عوام میں بہت مقبول ہے اور دنیا کے تمام کھیل دکھاتا ہے۔

اس ٹی وی کے تین ورژن ہیں، ایک نیوز چینل، ایک اسپورٹس چینل اور دوسرا انٹرٹینمنٹ چینل۔ اس مضمون کی گہری سطح پر، ہم آپ کو ان لوگوں کے لیے کچھ آن لائن دیکھنے کے لنکس دکھانے جارہے ہیں جو اسے پاکستان سے باہر سے دیکھنا چاہتے ہیں، یہ لنک بہت تیزی سے کام کرے گا۔

قرولس عثمان 96 قسط ڈاؤن لوڈ 2022

دنیا میں کورونا وائرس کے مسئلے کے خاتمے کے ساتھ 2021 میں سیزن 3 شروع ہونے والا ہے۔ اس لیے اب ہم سیزن 3 کی تمام اقساط صرف اردو کے لیے نشر کر رہے ہیں۔

بلاشبہ، آپ بغیر کسی ہچکچاہٹ کے ہماری ویب سائٹ سے Carols Osman کی نئی اردو ایپی سوڈ ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں۔ چونکہ ہم 2022 میں رہ رہے ہیں آپ کو اس سال تازہ ترین لنک پر عمل کرنا ہوگا۔ ایک نیا آن لائن ڈاؤن لوڈ لنک ہماری ویب سائٹ پر دستیاب ہے۔

Kurulus Osman 96 Live Streaming

Welcome to this post for those who need the action of the third season of this drama for live streaming. Cold Osman in episode 96, which is for a boy born into his family.

For the new episode of Kurulus Osman, you can enjoy live streaming in Urdu only from your mobile phone. A great battle against the Mongol forces.

See Also:

Kurulus Osman 96 Bölüm (Season 3) Watch & Download in Urdu, Hindi, English, Arabic, Bangla, Turkey

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *