Entertainment

Kurulus Osman Season 3 Episode 86 Urdu Subtitles Makki Tv

کیا آپ جانتے ہیں کہ کرولس عثمان کو بنگالی میں کیسے دیکھنا ہے؟ اگر آپ نہیں جانتے تو آپ کو پورا مضمون پڑھنا چاہیے اور آج شائع ہونے والے نئے حصے میں اسے ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے لنک تلاش کرنا چاہیے۔ ہم سب جانتے ہیں کہ قرولس عثمان ترکی زبان کی مشہور ڈرامہ سیریز میں سے ایک ہے۔ اے ٹی وی پر ترکی میں مادری زبان میں نشریات۔ لیکن جو لوگ بنگلہ سب ٹائٹلز کے ساتھ دیکھنا چاہتے ہیں وہ اسے ہماری ویب سائٹ سے آسانی سے حاصل کر سکتے ہیں۔

لہذا آپ آج شائع ہونے والے نئے قرولس عثمان سیکشن کے نئے سیکشن کے بنگلہ سب ٹائٹلز کو ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے صحیح جگہ پر ہیں۔ پاکستانیوں کی اس سیریز میں بہت کچھ مشترک ہے۔ تو اس نئے حصے میں اس زبان سے محبت کرنے والوں کے لیے۔ ذیل میں سلطنت عثمانیہ میں ہمارے مقبول ترین صفحات کی فہرست ہے۔

بنگلہ سب ٹائٹلز قرولس عثمان سیزن 3 ایپیسوڈ 86

ایک طویل اور مشکل عمل کے بعد آخر کار عثمان کی اوباسی آگئی۔ اس کا پہلا ہدف اپنے قدیم دشمن گیٹو اور وزیر علیم شاہ پر قبضہ کرنا ہے۔ عثمان بے اپنے ہدف کے مطابق کون سی حکمت عملی اپنائے گا؟ کونر پر شک کرتے ہوئے وزیر علیم شاہ نے کونر الپ کے عثمان بے سے تعلق کا انکشاف کیا۔ کونور کی طرف سے منتظر سب سے بڑا خطرہ کیا ہے؟

Top Stories

عثمان بے سلطان میسود کے کچھ پل توڑ رہا ہے۔ عثمان بی وزیر علیمشا اور گیہاتو کو پکڑنے کے لیے بڑا کھیل ترتیب دیں۔ کھیل کے اختتام پر منتری اور گیہتون اس کے ساتھ رہتے ہیں۔ کیا عثمان بے کو وزیر علیم شاہ سے اس کا راز معلوم ہوا؟ شیشہ سلجوق سلطان میسود کے لیے گر رہا ہے، جو سمجھتا ہے کہ عثمان بے نے اسے دھوکہ دیا ہے اور وہ قونیہ سے کائی اوباسی آیا ہے۔ ویمن مین بی وزیر علیم شاہ اور گیہاتو اسے دینے کو کہتے ہیں۔ عثمان بے نے سلطان میسود کے چہرے پر پل پل ڈالا اور کہا ان اندھوں کو کھولنے دو، غم کا خون بہنے دو۔

بنگلہ سب ٹائٹلز کیسے ڈاؤن لوڈ کریں؟

آپ پہلے ہی جانتے ہیں کہ آپ کو یہ مضمون کون دکھائے گا۔ آج ہم اپنے موضوع بحث کا ایک مختصر جائزہ پیش کرتے ہیں۔ اب ہمیں نئے سیکشن کا یہ بنگلہ سب ٹائٹل ڈاؤن لوڈ کرنے کی ہدایت کی گئی ہے۔ آپ پہلے ہی جانتے ہیں کہ نیا ایپی سوڈ مقامی وقت کے مطابق صبح 8:00 بجے ATV پر نشر کیا گیا تھا۔ تو ایک گھنٹے میں آپ بنگلہ سب ٹائٹل کنکشن حاصل کر سکتے ہیں۔

جو ہماری ویب سائٹ پر ایک نیا سیکشن اپ لوڈ کرنے کے لیے کام کر رہے ہیں۔ بس ہمیں ایک لمحہ دیں اور ہم جلدی سے اس مضمون میں لنک سیکھ لیں گے۔ دوسری صورت میں، اگر آپ کو اس کی بہت جلد ضرورت ہو تو، آپ نیچے دیئے گئے لنک پر کلک کر سکتے ہیں۔

بنگلہ ٹی وی کے صارفین کو پی ٹی وی انٹرٹینمنٹ سے بھی کہا جاتا ہے، قرولس عثمان کے پاس ایک نئی قسط ہے۔ یہ ٹیلی ویژن پاکستانیوں میں بہت مقبول ہے اور اس میں دنیا کے تمام گیمز موجود ہیں۔ اس ٹی وی کے تین ورژن ہیں، ایک نیوز چینل، ایک اسپورٹس چینل اور دوسرا انٹرٹینمنٹ چینل۔ اس مضمون کی گہرائی میں، میں آپ کو کچھ آن لائن تفریحی لنکس دکھانا چاہوں گا جو پاکستان سے باہر سے اسے دیکھنے کے خواہشمندوں کے لیے یہ رابطہ بہت تیز کر دیں گے۔

قرولس عثمان 86 پارٹ 2022 ڈاؤن لوڈ کریں۔

عالمی سطح پر کورونا وائرس کے مسئلے کے خاتمے کے بعد سیزن 3 کا آغاز 2021 میں ہوگا۔ لہذا اب ہم سیزن 3 صرف بنگالی میں نشر کر رہے ہیں۔ یقینا، آپ بغیر کسی ہچکچاہٹ کے ہماری ویب سائٹ سے کرولس عثمان کا نیا بنگلہ سیکشن ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں۔ چونکہ ہم 2022 میں رہتے ہیں، ہمیں اس سال آخری لنک پر عمل کرنا چاہیے۔ ہمارے پاس ہماری سائٹ پر ایک نیا آن لائن ڈاؤن لوڈ لنک ہے۔

سرکاری ATV ویب سائٹ اور آن لائن ٹی وی سے اجازت کے ساتھ۔ وہ کہتے ہیں کہ ان کے ساتھ کام کریں اور دوسرے صارفین کو ڈاؤن لوڈ کرنے کی اجازت دیں۔ لہذا یہ آپ کو عالمی ڈرامے کرس عثمان کے ایک نئے باب سے متعارف کرانے کا بہترین موقع ہے۔

قرولس عثمان

براہ راست نشر ہونے والے ڈرامے کی تیسری قسط کی اس قسط میں خوش آمدید۔ سرد جنگ کی 86ویں قسط میں، یہ ان کے خاندان میں ان کے بیٹے کی پیدائش کے لیے تھا۔ اس ڈرامے میں سب سے زیادہ مقبول کرداروں میں سے ایک بال ہاتون ہے۔ سیلکان ہتھون ایک مرکزی کردار ہے جو عثمان کی ماں کا کردار ادا کرتا ہے۔ عثمان کی ایک اور بیوی ہے، ملحون ہاتون۔

قرولس عثمان کی نئی قسط کے لیے، آپ صرف اپنے موبائل فون پر بنگلہ لائیو سے لطف اندوز ہو سکتے ہیں۔ منگول فوج کے خلاف زبردست جنگ ہوئی۔ عثمان نے جنگ جیت کر اپنی سلطنت قائم کی۔ آپ اس کہانی کو لائیو دیکھ سکتے ہیں۔ اگر آپ کو کوئی دشواری پیش آتی ہے تو ہم آپ کی تفصیلات بتائیں گے۔

Kuruluş Osman 86. Episode 3. – تازہ ترین ویڈیو رات تک مزہ آیا یہ ویڈیو صرف ATV اور آن لائن براڈکاسٹ سائٹ پر دیکھیں

عثمان جان لو کہ تم میرے ہاتھ میں ہو۔ وزیر نعمان نے بغیر کسی رکاوٹ کے یرغمال بنا لیا!

کورولوش: عثمان (سیزن 3) قسط 86 سیزن 3 پاکستانی وقت سے رات کو BTV اور PTV پر دنیا بھر میں آن لائن دیکھنے کے لیے ایک ٹریلر، PV پر Ehsar کے بعد مفت آن لائن بنگلہ سب ٹائٹلز دیکھیں اور 9 مارچ 2022 سے HD ویڈیو ڈاؤن لوڈ کریں۔ بنگلہ سب ٹائٹلز آن لائن ڈاؤن لوڈ دیکھیں۔ شا شو کے ٹریلر سے لطف اندوز ہوں اور 2 مارچ 2022 پر بھروسہ کریں۔

قرولس عثمان آن لائن دیکھنے کے لیے لنک

اب ہم اس ڈرامے کی نئی قسط دیکھنے کے لیے آن لائن رابطہ کر سکتے ہیں۔ ہم جانتے ہیں کہ آپ یہاں آکر اور پورا مضمون پڑھ کر خوش ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ میں ایک نیا کنکشن فراہم کرنا چاہتا تھا جو اب کام کرتا ہے۔ دیگر اراکین بنگالی میں نئی ​​قسطیں دیکھ رہے ہیں۔ نیا لنک آن لائن دیکھنے کے لیے یہاں کلک کریں، عثمانی کورس کا نیا سیکشن۔

قرولس عثمان باب 86، بنگلہ سب ٹائٹلز ڈاؤن لوڈ کریں۔

آخر میں، بنگلہ سب ٹائٹلز میں، ہم قرطول عثمان پارٹ 86 کو ڈاؤن لوڈ کرنے یا دیکھنے کے لیے صحیح جگہ پر پہنچ گئے ہیں۔ آپ کو پہلے ہی معلوم ہے کہ ہماری ویب سائٹ پر 86 نئے حصے آرہے ہیں۔ یہ کنکشن بہت کام کرتا ہے اور آپ اسے موبائل ڈیوائس اور اپنے ڈیسک ٹاپ سے جلدی سے دیکھ سکتے ہیں۔ ہمارے پاس اس ایپی سوڈ کا ٹریلر پہلے ہی آ چکا ہے۔

نئی قسط آج رات 8 بجے ٹی وی پر براہ راست نشر کی جائے گی۔ سادہ زبان میں، لیکن ہم آپ کو بنگالی میں ڈاؤن لوڈ لنک پیش کریں گے۔ لیکن جو لوگ ترکی زبان جانتے ہیں ان کا ایک جملہ ہے جسے نقل نہیں کرنا چاہیے۔ لیکن اگر آپ یہاں کلک کریں تو آپ کو صرف بنگلہ کی ضرورت ہے۔

See Also:

কুরুলুস উসমান সিজন ৩ ভলিউম ৮৬

Kuruluş Osman 86 Bölüm Urdu Dubbed Season 3 Download Link

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *