Entertainment

Kurulus Osman 92 Bölüm By Makki Tv Urdu Watch in Pakistan

Kurulus Osman 92 Bölüm By Makki Tv Urdu Watch in Pakistan – اے ٹی وی کی ریکارڈ توڑ سیریز، قرولس عثمان، اپنی 92ویں قسط کے ساتھ اپنے ناظرین سے ملے گی۔ بدھ کی شام نشر ہونے والی اس قسط کی ویڈیو نے بھی سوشل میڈیا کی توجہ اپنی جانب مبذول کرائی۔ قرولس عثمان 92 ویں قسط کی ویڈیو جو  کے جملے کے ساتھ شروع ہوئی تھی، اس تاریخ کی طرف اشارہ کرتی تھی جب سلطنت عثمانیہ کی پیدائش ہوگی۔

عثمان بے، جو اپنے بیٹوں ارطغرل اور علاءالدین کے ساتھ İnegöl Castle کے سامنے گئے، نے اپنے بیٹوں کو اپنے مقاصد کی وضاحت کی۔

Osman Bey نے آخرکار Inegol Tekfuru Nikola کو پکڑ لیا۔ جب کہ ہر کوئی نکولا کی دردناک موت کا انتظار کر رہا ہے، عثمان بی نے اسے قتل نہیں کیا۔

Top Stories

نکولا کو پکڑ کر Kayı قبیلے میں لے جایا جاتا ہے۔ عثمان بے کا نیا پلان کیا ہوگا؟ جب تاریکی کا سفیر، ماسٹر ایریئس اور بازنطینی کمانڈر رومانوس اس بارے میں بات کر رہے ہیں کہ وہ ان زمینوں کو کیسے شکل دیں گے، خبر آگ کی طرح آتی ہے۔

یہ خبر کہ اینگل کو فتح کیا جائے گا لہروں میں پھیل گیا، اور فتح کے جوش نے کیی قبیلے کو اپنی لپیٹ میں لے لیا۔ بالا ہاتون کی قیادت میں، باکیان نے اپنی پست پہنائی۔

دوسری طرف ملہون ہاتون نے جو چوزے اکٹھے کیے، وہ وہ سامان اور سامان اکٹھا کرتے ہیں جن کی فوج کو جنگ جاری رہنے کے دوران ضرورت ہوگی۔

Gündüz Bey ان کیٹپلٹس کے سر پر ہوں گے جو İnegöl کی دیواروں کو شکست دیں گے۔ تمام ایلپس نے عثمان بی کے حکم پر توجہ دی۔ حقیقت صرف یہ ہے کہ اب فتح کا وقت ہے۔

جہاں تک ٹیکفور کوسز کے زخم ٹھیک ہو رہے ہیں، وہ شیخ ایڈبالی کی گفتگو سے بھی مستفید ہو رہے ہیں۔ Tekfur Kosses سالوں میں پہلی بار خود سے اور اپنے اعمال پر سوال اٹھانا شروع کر دیتا ہے۔ کیا Tekfur Kosses کی اعتقادی دنیا میں کوئی تبدیلی آئی ہے؟

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *