Entertainment

Kurulus Osman 94 Bölüm Makki Tv in Pakistan – 94 قرولس عثمان سیزن 3 قسط

Kurulus Osman 94 Bölüm Makki Tv in Pakistan – قرولس عثمان سیزن 3 قسط 94 – کرولوس عثمان سیزن 3 قسط 94 آن لائن اردو میں دیکھیں اور ڈاؤن لوڈ کریں – کرولوس عثمان کو فتح کرنے کا وقت آگیا ہے! عثمان بی نے اینگل کی دیواروں کا محاصرہ کیا۔ ‘Kuruluş Osman’، جو ATV اسکرین پر اپنے تیسرے سیزن میں ریٹنگز میں سرفہرست ہے اور سامعین کی توجہ اپنی طرف مبذول کراتی ہے، بدھ کی شام 20.00 بجے اس کی 94ویں قسط حیرتوں اور دم توڑ دینے والی کے ساتھ دکھائی جائے گی۔

نکولا کے لیے عثمان بی نے جو جال بچھایا تھا، جو İnegöl میں آگے بڑھ رہا تھا!
نکولا کا غدارانہ منصوبہ

عثمان بے اور اس کے الپس نے اب اینگل کا دروازہ توڑ دیا ہے۔ دوسری طرف انگول ٹیکفورو نکولا کا ہار ماننے کا کوئی ارادہ نہیں ہے۔ نکولا عثمان بی کو ایک بڑے جال میں پھنسانے کا ارادہ رکھتی ہے۔ نکولا کا غدارانہ منصوبہ کیا ہوگا؟

کیا ملہون اور بالا ہاتون اورہان اور ہولوفیرا کو بچا سکیں گے؟

Top Stories

اینیگل کی فتح کو پکڑنے کی کوشش کرتے ہوئے، ملہون اور بالا ہاتون کو یہ خبر ملی کہ اورہان اور ہولوفیرا مصیبت میں ہیں۔ ملہون اور بالا ہاتون اورہان اور ہولوفیرا کو بچانے کے لیے کیا اقدام کریں گے؟

گنڈوز بے شدید زخمی ہے۔

جب عثمان بے اینگل کیسل کے اندر پیش قدمی کر رہے ہیں، الپلر اور گنڈز بے محل پر قبضہ کرنے والے ہیں۔ گنڈوز بے کہیں سے شدید زخمی ہے۔ کیا Gündüz Bey İnegöl کی دیواروں پر لہراتے Kayı Sanjak کو دیکھ سکے گا؟

عثمان بے جال بچھا رہا ہے۔

اگرچہ لگتا ہے کہ عثمان بی نکولا کے جال کی طرف کھینچا ہوا ہے، لیکن اس نے اصل جال خود بٹھایا۔ وہ نکولا کو کیسے شکست دے گا؟ ایسا لگتا ہے کہ نکولا کے پاس کرنے کے لیے کچھ نہیں بچا ہے۔ کیا قسطنطنیہ کا شہنشاہ، جس پر وہ بھروسہ کرتا ہے، نکولا کی گردن کو گولی لگنے سے بچا سکے گا؟ کیا عثمان بے İnegöl میں فتح حاصل کر سکے گا اور ہر اس شخص کے ساتھ فتح کی خوشی کا تجربہ کر سکے گا جس سے وہ پیار کرتا ہے؟

وہ اپنی کوئلہ سیاہ آنکھوں سے گیس اور آزادی کی آگ بھڑکاتا۔ اس کا نام عثمان تھا جو ارطغرل غازی کا بیٹا تھا۔ یہ “محبت” تھی جس نے اسے اندھیروں میں رہنمائی کی۔ اس نے ایک ایسی قوم کا خواب دیکھا جو ساتوں آسمانوں، ساتوں زمینوں، پہاڑوں اور سمندروں کو “محبت” سے عبور کرے گی۔

اس نے اپنی طاقت اپنی تلوار سے نہیں بلکہ “محبت” سے لی… انصاف سے ظلم سے۔ اس نے اپنا نام اس عظیم ترین سلطنت کو دیا جسے تاریخ نے کبھی نہیں دیکھا، جس نے آزادی کے ساتھ، “محبت کے ساتھ” غلامی کا مقابلہ کیا۔ 72 قوموں کو توڑنے والے کرپٹ آرڈر کے خلاف بغاوت، مظلوموں کی خاموش فریاد کی امید تنظیم کا نام بن گیا.

قرولس عثمان… 400 خیموں والے کیمپ سے ایک عالمی سلطنت تک مارچ کی کہانی جس کی بنیاد “الہی محبت” سے رکھی گئی تھی۔ İnegöl کی فتح کے لیے سب کچھ تیار ہے۔

جب کہ آگ اور بارود انیگل کی دیواروں پر کیٹپلٹس سے برس رہے ہیں، اندر، نکولا اور رومانوس عثمان بے کو پیچھے ہٹانے کے طریقے تلاش کر رہے ہیں۔

آن لائن کرولس عثمان 94 دیکھیں

جب کہ عثمان بے نے کیلر اور دیگر ترک قبائل کے ساتھ اس کی حفاظت میں اینگل کا محاصرہ کیا، اوبا میں رہنے والے ہولوفیرا کو اس کی خالہ کے پاس بھیج دیتے ہیں، لیکن یہ ماسٹر ایریس کے سپاہی ہیں جو ہولوفیرا کو لے جائیں گے۔ وہ ہولوفیرا کو اغوا کر لیں گے۔ ہولوفیرا کا کون سا اقدام اسے اس صورتحال سے نکالے گا؟

انگریزی قرولس عثمان 94

جب ملہون اور بالا ہاتون باکیان کے ساتھ فتح کی طرف گامزن ہیں، انہیں یہ خبر ملی کہ اورہان اور ہولوفیرا خطرے میں ہیں۔

نکولا کی تمام حرکتیں بیکار تھیں۔ وہ جو بھی کرے، اس کی دیواریں پیٹنے لگیں، لیکن اس کا ہار ماننے کا کوئی ارادہ نہیں۔ حتمی اقدام کے طور پر، وہ عثمان بی کے کیمپ کو منتشر کرنے اور لڑنے کے لیے کچھ نہیں چھوڑنے کا ارادہ رکھتا ہے۔ اس نے پہلے ہی عثمان بی کے کیمپ کے ارد گرد رومانوس کے سپاہیوں کو تعینات کر دیا ہے۔

عثمان بے کا بھتیجا اکتیمور، جس نے İnegöl کو لیک کیا تھا، یہ معلومات عثمان بے تک پہنچانا چاہتا ہے۔ کیا اکٹیمور کامیاب ہوگا؟ یا وہ پکڑا جائے گا اور نکولا اور رومانوس کے ظلم سے برباد ہو جائے گا؟

کیا عثمان بے تمام رکاوٹوں اور نکولا اور رامانوس کی مزاحمت کے باوجود İnegöl کی دیواروں کو عبور کر سکے گا؟ کیا وہ İnegöl کو فتح کر سکے گا اور اس کی دیواروں سے Kayı کا جھنڈا اٹھا سکے گا؟

Kuruluş Osman is on ATV with its 94th episode on Wednesday at 20.00.

Inegol Castle is conquered! What will happen in the 94th Episode of Kuruluş Osman?

The Kurulus Osman… The story of the march from a 400-tent camp to a world empire founded with “divine love”.

Production : Bozdag Film

Producer: Mehmet Bozdag

General Director: Metin Gunay

Director: Ahmet Yılmaz – Fethi Bayram

Kurulus Osman 94 Cast:

Burak Özçivit (Osman) Yıldız Çağrı Atiksoy (Malhun), Serhat Kılıç (Kosses), Erkan Avcı (Nikola), Seda Yıldız (Edebalı), Özge Törer (Bala), Emre Basalak (Gündüz), Çağrı Şensoy (Cerkutay), Wind Aksoy (Turgut), Yiğit Uçan (Boran), Ahmet Yenilmez (Blacksmith), Emin Gürsoy (Kumral Abdal), Buse Arslan (Aygül), Açelya Özcan (Ayşe), Fatih Ayhan (Baysungur), Ömer Ağan (Saltuk), Ahmet Kaynak (Bahadır), Oğuzhan Karbi (Nestor), Melis Gürhan (Cornelia), Can Bartu Aslan (Aktemur), Burak Alp Yenilmez (Kutan), Recep Çavdar (Andreas), Serdar Özer (Barkın Bey), Zehra Yılmaz (Selvi Hatun) , Gözel Rovshanova (Alaca Hatun), Sibel Aytan (Zehra Hatun)

عثمان 94

‘دی کرولس عثمان’ کی 94 ویں قسط، جس کے بعد جوش و خروش کے ساتھ کیا گیا، عثمان بے کی طرف سے تاریکی کے سفیر ماسٹر ایریس کو اپنے کھیل کے ساتھ پکڑنے اور پھانسی دینے کی نشانی تھی۔

‘دی کرولس عثمان’ کے 94ویں ایپی سوڈ میں، ماسٹر آریئس اپنے جاسوس بارکن کو Kayı Obası میں استعمال کر کے حالات کو اپنے حق میں بدلنا چاہتے ہیں۔

سیلوی ہاتون اور قبیلے کی خواتین کو کمانڈر رومانوس نے اس وقت اغوا کر لیا جب وہ بارکین کے ساتھ کھیلے گئے کھیل کے ساتھ ہائی لینڈ جا رہے تھے۔

رومانوس نے عثمان بے سے نیکولا اور بلیک کی فتح کے دوران پکڑے گئے سپاہیوں کے لیے سیلوی اور قبیلے کی عورتوں کے بدلے میں پوچھا۔

Barkın Bey پر شک کرتے ہوئے، عثمان بے سوچتا ہے کہ Selvi Hatun کا اغوا ایک کھیل ہے اور وہ اپنا کھیل ترتیب دیتا ہے۔

عثمان بے نے اپنے بھتیجے اکتیمور کو بلیک ٹیکفور کے کمانڈروں میں سے ایک کے طور پر اینگل کیسل میں گھسنے پر مجبور کیا۔

اکتیمور سے یہ سیکھنے کے بعد عثمان بی نے ایک جال بچھا دیا کہ ماسٹر اور کمانڈر رومانوس بارودی سرنگ کو پکڑ لیں گے اور پھر اسے دھماکہ کر دیں گے۔

اب ماسک کے گرنے کا وقت آگیا ہے۔ اندھیرے کا سفیر، جو ایک کے بعد ایک کھیلوں کے اختتام پر آتا ہے، عثمان بے کے ہاتھ لگ جاتا ہے۔

آقا اور اس کے آدمی کان میں کاروں پر ہاتھ میں گاڑی لے کر حملہ کرتے ہیں جیسے وہ کسی چیز سے بے خبر ہوں۔

جب وہ حملہ کرتے ہیں تو انہیں معلوم ہوتا ہے کہ یہ لوگ الپس گینسبی، توراہان اور شمل ہیں جنہیں عثمان بے نے آباد کیا تھا۔

قرولس عثمان سیزن 3 قسط 94

شمل، تورہان، اور گینسبی ماسٹر کے آدمیوں کو کاٹنا شروع کر دیتے ہیں۔

ماسٹر، جو جال میں پھنس گیا جب اسے لگتا تھا کہ وہ جال بچھا رہا ہے، صدمے سے ٹکرا گیا۔ جیسے جیسے مرد ایک ایک کر کے مرتے ہیں، عثمان بے اس کے سامنے حاضر ہوتا ہے۔

وہ عثمان بے اور استا سے ٹکرانے لگتے ہیں۔ عثمان بے نے اپنی تلوار سے ماسٹر کو مارا اور اسے گرادیا۔ عثمان بے نے ماسٹر کی گردن پر قدم رکھا اور اپنا ماسک اتار دیا۔

اس نے جواب دیا، “ہم ہمیشہ رہیں گے اور ہم تمہیں تباہ کر دیں گے، عثمان، ہم تمہیں تباہ کر دیں گے۔”

آقا کا انجام قریب ہے۔ عثمان بے نے اپنی تلوار آسمان کی طرف اٹھائی…

“آپ صرف اپنے آپ کو تباہ کر سکتے ہیں۔ میں اس وقت تک بہت سے ظالموں کی جان لے چکا ہوں۔ اب ایک نظر ڈالیں، یہ آپ کی آخری آنکھیں ہوں گی،” عثمان بے کہتے ہیں…

اور عثمان بے نے اپنی چال سے تاریکی کے سفیر ماسٹر آریئس کو پکڑ کر قتل کر دیا۔

مہمت بوزداگ کے ذریعہ تیار کردہ؛ ‘کرولوس عثمان’ کی 94 ویں قسط، جس کی ہدایت کاری احمد یلماز نے کی تھی اور جس میں برک اوزیویت نے عثمان بے کا کردار ادا کیا تھا، نے سامعین کی خاصی توجہ حاصل کی۔

اور ماسک کے نیچے چہرہ نمودار ہوا…

بھی دیکھو:

কুরুলস টাই উসমান ৯৩ (সিজন ৩) বাংলা সাবটেল – کورولس عثمان 94 بنگلہ سب ٹائٹل

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *